Foundever®: Μετατρέποντας την εμπειρία του πελάτη σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Στην καρδιά της στρατηγικής της βρίσκεται η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση Σκέψου πόσες φορές μέσα στη μέρα αλληλεπιδράς με μια επιχείρηση χωρίς καν να το καταλάβεις. Ένα κλικ σε ένα e-shop, μια ερώτηση σε ένα chatbot, ένα σχόλιο σε ένα post. Όλα αυτά τα μικρά "στιγμιότυπα" δημιουργούν μια συνολική εικόνα για ένα brand. Και αυτή η εικόνα είναι που τελικά καθορίζει αν θα το εμπιστευτείς, αν θα αγοράσεις ή αν θα μείνεις πιστός. Σε έναν κόσμο, λοιπόν όπου η εμπιστοσύνη κερδίζεται μέσα σε δευτερόλεπτα και η αφοσίωση δεν είναι δεδομένη, η Foundever® μπαίνει στο προσκήνιο ως ένας από τους κορυφαίους παρόχους διαχείρισης εμπειρίας πελάτη (CX) παγκοσμίως. Με παγκόσμια παρουσία και συνεργασίες με ηγετικές εταιρείες σε κάθε κλάδο, αποδεικνύει ότι η CX δεν είναι απλώς η "καλή εξυπηρέτηση", αλλά το ίδιο το κλειδί για ανάπτυξη. Your browser does not support the video tag. Πρωτοβουλίες και εμπειρογνωμοσύνη: AI και ψηφιακός μετασχηματισμός Η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Foundever, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το...
Η Foundever παρουσίασε τη νέας της έκθεση με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX", στο Athens Hub. Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX" πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με τη Focus Bari Α.Ε., κορυφαία...
Για το 85% των Ελλήνων, η αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα όσον αφορά την εξυπηρέτηση του πελάτη. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η...
Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX ". Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το...
Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η έκθεση...
Τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην εξυπηρέτηση πελατών αποκαλύπτει έκθεση της Foundever με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Το πρώτο Παρατηρητήριο Καταναλωτικών Τάσεων της Foundever στην Ελλάδα αναδεικνύει πέντε βασικά ευρήματα σχετικά με τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των Ελλήνων καταναλωτών: 1. Η αποτελεσματικότητα και η...
Στο υπερσύγχρονο Athens Hub της Foundever στο κέντρο της Αθήνας, την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία, που είναι παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο Εξυπηρέτησης Πελατών CX, συγκέντρωσε δημοσιογράφους και διοργάνωσε μια κλειστή εκδήλωση για να παρουσιάσει τη νέα της έκθεση, με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Πρόκειται για μια έκθεση που αν μη τι...
Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η έκθεση...
Μόνο δύο στους πέντε Έλληνες (40%) είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία τους. Με σχεδόν τους μισούς (44%) να ζητούν περισσότερα, τα brands έχουν μια μοναδική ευκαιρία να ξεχωρίσουν παρέχοντας ισχυρότερες, πιο ελκυστικές εμπειρίες. Σχεδόν τρεις στους τέσσερις Έλληνες (72 %) δηλώνουν ότι έχουν αντιμετωπίσει κακή εξυπηρέτηση πελατών και έχουν μοιραστεί αυτή την...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.