πριν από  12 ώρες 44 λεπτά

Athensvoice.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στην καρδιά της στρατηγικής της βρίσκεται η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση Σκέψου πόσες φορές μέσα στη μέρα αλληλεπιδράς με μια επιχείρηση χωρίς καν να το καταλάβεις. Ένα κλικ σε ένα e-shop, μια ερώτηση σε ένα chatbot, ένα σχόλιο σε ένα post. Όλα αυτά τα μικρά "στιγμιότυπα" δημιουργούν μια συνολική εικόνα για ένα brand. Και αυτή η εικόνα είναι που τελικά καθορίζει αν θα το εμπιστευτείς, αν θα αγοράσεις ή αν θα μείνεις πιστός. Σε έναν κόσμο, λοιπόν όπου η εμπιστοσύνη κερδίζεται μέσα σε δευτερόλεπτα και η αφοσίωση δεν είναι δεδομένη, η Foundever® μπαίνει στο προσκήνιο ως ένας από τους κορυφαίους παρόχους διαχείρισης εμπειρίας πελάτη (CX) παγκοσμίως. Με παγκόσμια παρουσία και συνεργασίες με ηγετικές εταιρείες σε κάθε κλάδο, αποδεικνύει ότι η CX δεν είναι απλώς η "καλή εξυπηρέτηση", αλλά το ίδιο το κλειδί για ανάπτυξη. Your browser does not support the video tag. Πρωτοβουλίες και εμπειρογνωμοσύνη: AI και ψηφιακός μετασχηματισμός Η...

πριν από  18 ώρες 56 λεπτά

Flash.gr

Η Foundever, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το...

πριν από  1 ημέρα 10 ώρες

Startupper.gr

Η Foundever παρουσίασε τη νέας της έκθεση με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX", στο Athens Hub. Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX" πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με τη Focus Bari Α.Ε., κορυφαία...

πριν από  1 ημέρα 13 ώρες

Dikaiologitika.gr

Για το 85% των Ελλήνων, η αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα όσον αφορά την εξυπηρέτηση του πελάτη. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η...

πριν από  1 ημέρα 16 ώρες

Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX ". Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το...

πριν από  1 ημέρα 16 ώρες

Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η έκθεση...

πριν από  1 ημέρα 16 ώρες

Τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην εξυπηρέτηση πελατών αποκαλύπτει έκθεση της Foundever με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Το πρώτο Παρατηρητήριο Καταναλωτικών Τάσεων της Foundever στην Ελλάδα αναδεικνύει πέντε βασικά ευρήματα σχετικά με τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των Ελλήνων καταναλωτών: 1. Η αποτελεσματικότητα και η...

πριν από  1 ημέρα 17 ώρες

Epixeiro

Στο υπερσύγχρονο Athens Hub της Foundever στο κέντρο της Αθήνας, την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία, που είναι παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο Εξυπηρέτησης Πελατών CX, συγκέντρωσε δημοσιογράφους και διοργάνωσε μια κλειστή εκδήλωση για να παρουσιάσει τη νέα της έκθεση, με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Πρόκειται για μια έκθεση που αν μη τι...

πριν από  1 ημέρα 17 ώρες

Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η έκθεση...

πριν από  1 ημέρα 17 ώρες

Reporter.gr

Μόνο δύο στους πέντε Έλληνες (40%) είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία τους. Με σχεδόν τους μισούς (44%) να ζητούν περισσότερα, τα brands έχουν μια μοναδική ευκαιρία να ξεχωρίσουν παρέχοντας ισχυρότερες, πιο ελκυστικές εμπειρίες. Σχεδόν τρεις στους τέσσερις Έλληνες (72 %) δηλώνουν ότι έχουν αντιμετωπίσει κακή εξυπηρέτηση πελατών και έχουν μοιραστεί αυτή την...

Πολυμέσα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation