ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο "AI in Financial Services". Με θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's Customer Experience Revolution with AI", η κυρία Φατσέα ανέδειξε το καίριο θέμα της εμπιστοσύνης των πελατών στα εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης αλλά και πώς η αξιοπιστία των εργαλείων και η ενσυναίσθηση που εμπεριέχουν, ενισχύει ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη στο διαχειριστή απαιτήσεων, όπως η εμπειρία της Intrum αποδεικνύει.Το παράδειγμα της πλατφόρμας Ophelos Η κυρία Φατσέα αναφέρθηκε στην πλατφόρμα AI Ophelos που χρησιμοποιεί ο Όμιλος Intrum και η οποία βασίζεται στη φιλοσοφία ότι η εμπειρία του πελάτη δεν βελτιώνεται απλώς με ταχύτητα ή τεχνολογία, αλλά επίσης με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Την πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης Ophelos, αξιοποιεί η Intrum Hellas, για να βελτιώσει ταχύτητα και εξυπηρέτηση του πελάτη. H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, είπε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business...
H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Mε θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's...
H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Mε θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's...
Τα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εμπειρία των πελατών, καθώς και στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Το θέμα της συζήτησης ήταν "Empathy at Scale: Intrum's Customer Experience...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.