πριν από  15 ώρες 46 λεπτά

Imerisia.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο "AI in Financial Services". Με θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's Customer Experience Revolution with AI", η κυρία Φατσέα ανέδειξε το καίριο θέμα της εμπιστοσύνης των πελατών στα εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης αλλά και πώς η αξιοπιστία των εργαλείων και η ενσυναίσθηση που εμπεριέχουν, ενισχύει ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη στο διαχειριστή απαιτήσεων, όπως η εμπειρία της Intrum αποδεικνύει.Το παράδειγμα της πλατφόρμας Ophelos Η κυρία Φατσέα αναφέρθηκε στην πλατφόρμα AI Ophelos που χρησιμοποιεί ο Όμιλος Intrum και η οποία βασίζεται στη φιλοσοφία ότι η εμπειρία του πελάτη δεν βελτιώνεται απλώς με ταχύτητα ή τεχνολογία, αλλά επίσης με...

πριν από  16 ώρες 54 λεπτά

Την πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης Ophelos, αξιοποιεί η Intrum Hellas, για να βελτιώσει ταχύτητα και εξυπηρέτηση του πελάτη. H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, είπε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business...

πριν από  18 ώρες 9 λεπτά

Emea.gr

H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Mε θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's...

πριν από  19 ώρες 7 λεπτά

Euro2day.gr

H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Mε θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's...

πριν από  19 ώρες 41 λεπτά

Τα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εμπειρία των πελατών, καθώς και στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Το θέμα της συζήτησης ήταν "Empathy at Scale: Intrum's Customer Experience...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation