Τι αγοράζουν περισσότερο online από τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα - Με αυτά τα 3 κριτήρια επιλέγουν
Το προφίλ του online αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων περιγράφεται αναλυτικά σε έρευνα της NielsenIQ. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ για τις online αγορές, αδιαμφισβήτητη είναι η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία, καθώς και σε ποιοτικά δεδομένα και στοιχεία της αγοράς. Στο λιανεμπόριο τροφίμων, μπορεί η συνεισφορά του online καναλιού να είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, ωστόσο αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό σε σχέση με τις offline πωλήσεις. Συγκεκριμένα, με βάση τον Online Index της NielsenIQ, που συμπεριλαμβάνει τις πωλήσεις συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ, ο τζίρος για το σύνολο του 2024 ανήλθε στα 278 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας έναν ρυθμό ανάπτυξης στο 21%.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Αδιαμφισβήτητη είναι η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...
Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...
Η δυναμική του online καναλιού είναι αδιαμφισβήτητη πλέον για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής και, ακόμη και αν στο λιανεμπόριο τροφίμων η συνεισφορά του για την Ελλάδα είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, το γεγονός ότι αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις, καταδεικνύει πως σίγουρα δεν θα πρέπει ούτε να...
Σημαντική αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις στο λιανεμπόριο. Σημαντική αύξηση καταγράφουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στο λιανεμπόριο, όπως προκύπτει από στοιχεία της NielsenIQ, με το online κανάλι να αποτελεί πλέον σταθερό σημείο παρακολούθησης και επένδυσης για τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για ανάπτυξη εξειδικευμένων ομάδων, χρήση προηγμένων εργαλείων και αξιοποίηση...
Η δυναμική του online καναλιού είναι αδιαμφισβήτητη πλέον για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής και, ακόμη και αν στο λιανεμπόριο τροφίμων η συνεισφορά του για την Ελλάδα είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, το γεγονός ότι αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις, καταδεικνύει πως σίγουρα δεν θα πρέπει ούτε να...
Αναμφίβολη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, καθώς και σε προηγμένα...
Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...
Ποια τα χαρακτηριστικά του μέσου Έλληνα online αγοραστή. Τι ψωνίζουν. 30 Απρ. 2025 11:16 Πελοπόννησος Newsroom Ισχυρή δυναμική παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στο λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ ο τζίρος των online πωλήσεων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ανήλθε σε 278 εκατ. ευρώ το 2024, καταγράφοντας άνοδο 21%. Παρότι το online κανάλι...
Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...
30 Απριλίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε...
Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...
Αναμφίβολη είναι η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, σύμφωνα με τη γνωστή εταιρεία ερευνών NielsenIQ. Ως αποτέλεσμα είναι επιτακτική η ανάγκη για τις εταιρείες να παρακολουθούν το online κανάλι πωλήσεων και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία, όπως και...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(87)
- Εκπαίδευση(159)
- Εργασία(102)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(480)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(401)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.